Tuesday, July 21, 2009

Kebosanan

Selama dua minggu ni aku akan kekejungan keboringan disebabkan ketiadaan geng-geng ofis..hanim, ima, wahida, n zaiham sume g induksi. aras 1 ni sunyi je la..klu x riuh ngn suare2 kami gelak ketawa..2 hari ni mmg aku jadi gadis sopan santun cm2...huhuhuhu... tak tau la lagi brp hari ni...wah!!! sangat panjang nak tggu diorng balik ni...bilekah????hehehe

1 comments:

Doctor_Mistress said...

auuuuwwww......bella windu kita imamah...x sangka... hehehhe lek arr beb bukan ko je kejung, kitaorg kat cni punmati keras dgr ceramah x abes2. menguap x yah citer la.... klu slalu kat opis aku nguap 2-3 kali je, kali ni ko darab nilai tu dgn 10x8 lagi. hehehhe am sgt bahagia di naza hotel siap g lepak gurney. aku n ima cam bese la, kami x mo mensia2kn waktu utk tdo. even rest setngah jam pn leh naik bilik tdo. ahhahha keji x??? amacm xtvt tdo2 kat surau? mesti ko sunyi sbb kene tdo sorg2. kot x selalu kte berjemaah kan...hehhe bukan jemaah solat tp jemaah tdo. bersusun mcm coklat jari dlm kotak yg mcm aku bli tu. btw, kitaorg pn rindu ko. so ko tunggu la eh, x lama je g kitaorg blk. kim slm la kat org len yg rindu aku mcm usop 2G hahahha opssss lupe la, usop rindu aku sbb aku penghubung die pada kuda2 die kat shaolin hau ho ye die wakakkaka gelak guling2. k la bebeh, aku nk rest n bermalas-malasan di atas katilll......daaaaaaaaaaa