Friday, August 7, 2009

BatMan Sdey InJured




Last Wednesday nite, ade la encik batman ni masuk rumah aku dekat kuarters Poli Merlimau ni..mmg takut. mule2 terbang pusing2 dekat ruang tamu, aku dah tutup badan ngn selimaut, takut beb.wakakaka...untuk kasi si batman ni kua umh, aku pon bukak la sliding door konon-konon nk soh en batman ni kua...tapi maybe die ingat umh haku ni gue agaknye..xnk pon kuar..
Yang buatkan si kelawar ni injured ialah die membuat pelanggaran kenyal dengan si kipas di hall rumahku..
Akhirnya encik ini pon tumbang lalu berdarah-darah dan kepaknye luka.
Yang kelakarnye, aku pon amik la penyapu..wah! nk jadi hero la, eh eh heroin a plak..nk buang la si kelawar ni ngn penyapu n kertas.
But, en batman ni menjerit-jerit plak.aku pon terlompat-lompat kejeritan la..hahaha..si makcik amrah plak pandang dr bilik die. mmg xpegi dekatla..huhuhuhuhu..
Si heroin nabilah ni pon dengan jayanye dan dengan sgt berani dibuat-buat.wakaka...sambil diperhati oleh pemerhati amrah, menolak en batman ni ke beranda umh..
Argghhh...sgt lega.boleh la tido selepas itu. maklumla bertarung..hehehe..dah pukul 12 mlm pon mase tu..
Esoknya, kitorang tgk lagi sekali, alamak...en batman dh takde la.nk kate dh terbang confuse gak, sayap dh injured. maybe pegi hospital melaka kot..hahahaha

1 comments:

NaNa said...

perlanggaran kenyal tuh..aplikasi plajaran tgkatan 4.bagus2.huahua