Sunday, August 9, 2009

My Bro's Engagement

Alhamdulillah, tanggal 9 ogos 2009 abang ku Ahmad Khusainy bin Mazalan selamat bertunang bersame nor hidayah, merangkap member aku dan juga family dan sedara jauh la..tapi, sumenye seronok dan gembira, makumlah, jumpa sedara-sedara yang dulu-dulu zaman nenek moyang la..atok aku (abah) and nenek aku ( mak) bertemu dengan nenek tunang abang aku iaitu mak wa, mak sedara mak.so, mmg sedara la kan..semoga dipermudahkan segalanya.Aminnnnn....










p/s: who's next???bile plak aku??doa-doa le ye..heheheh

3 comments:

Adik Nisa said...

hahah....
aku yg paling bnyak amik gamba....
hehehe...

mama husna said...

gambar ko amik tak cantekkkkk..hahaha

NabilahMazalan said...

kutuk x teragak la kak...xcantik2 pon..dh selamat ltk dlm blog..wakaka..gmbr iphone akak cntk ke???hehehe