Wednesday, February 3, 2010

Azam Ke???

Dah lame plak x ber blog...mungkin xsampai seru nk conteng2..all the things yg nk wat kene de mood...so, bile mood dh smpi br la conteng....
Azam or mission dis year:
1. kurus kan badan, kalau leh 7 kg...tp mmg nk turun 7kg sbb nak iphone...ade org nak kasi hadiah klu turun 7kg...manyak syiook...utk wahida, kene turun 10kg tau..haha
2. prepare utk mase depan..apakah???hehehe
3. berfikiran positif...jangan nk kutuk2 org if xtau pe yg sebenarnye..
4. bawak kete ngn berhemah...tolong la nabilah,elok2 skit bwk kete tu..hihihi
5. kumpul duit banyak2...maksudnye berjimat cermat..bersama2 hanim...nasib de kawan, klu x, mmg shopping je keje aku..
6. menjadi lecturer yang berdedikasi..wah!!nmpk sgt sebelum ni aku tak dedikasi...dedibasi ade la...haha
7. melancong...maklumla, pasport dah buat..hehehe...
8. menjadi anak,kekasih, kawan, yang baik dan setia..ahaks
9. rajin masak di rumah..contohnya buat karipap semalam bersama hanim...hanim wat sardin sedap...hihi...rajin kan hanim???kenapakah nama aku xde dalam memasak semalam?nampak sgt aku tolong nyebok je..hehe
10. mkn pizza hut...hahaha..ni bukan azam ek, ni kempunan pizza namenye..
hmmm...ade lagi nnt i tambah la..hehehe..yang penting no 1 mmg kene buat..hanya utk iphone..haha

Semoga tercapai semuanya...insyaAllah..

2 comments:

DeKaN said...

I nunggu nasik minyak jer.

Anonymous said...

boleh punye dpt iphone tu..