Monday, August 16, 2010

Blurrrr....bebel...Bell...

wah wah wah...sangat la lame tidak menghapdate ini blog..hihi...i bz la u all's...bz ke???dh bulan ramadhan dh kan???selamat menjalani ibadat berpuasa kepada semua...
Hari ni bermula berpose di perantauan,rantau la sgt merlimau ni..hihi..setelah bercuti dr first pose lg..hmmm,cuti yg menyeronokkan tapi penat la skit..as usual, blk dr cuti lebih dr 3 hari mulela xsihat nye...xpaham betul...sistem imune xbrp nk kuat la aku ni..
Mase bercuti di syurgaku putrajaya,ibu suggest kan bende baik ni untuk diminum as a supplement..monavie namenye...http://monaviethegreat.blogspot.com/
Acai beri...ha???ape 2???ala,macam innershine tu..tp ni pati yg pekat punye..botol besar.kalau sorang makan sebulan bertahan.tgk perubahan dekat muka ibu.nmpk kendur2 dkt muke ibu dh naik,ala-ala tegang la..berseri2..byk la lg kebaikan nye..klu de skt2 sendi pon leh baik,try la bc blog tu klu berminat.aku bukan ejen pon,just nk share kebaikan nye.jiran yg jual...
Untuk bulan pose ni sesuai la untuk bg kite bertenaga..xla melepek je bdn tu...hehe...
Ok la...till then..Da~~~Selamat berbuka...